רה"ע רמת גן: "לא מחוייב לסטטוס קוו – לשני הכיוונים"

    מהדורת הבוקר No Comments on רה"ע רמת גן: "לא מחוייב לסטטוס קוו – לשני הכיוונים"

    ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן במהדורת הבוקר: "לא אתן לפגוע בתושבי העיר החרדים ולא אתן לחילונים לפגוע בדתיים. מגנה את דבריו של רועי ברזילי. אני מתעמת איתו הרבה"

    ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן צילום: פלאש 90
    8:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דיווח: חמאס דוחה את העסקה; נמשכת הלחימה במרכז הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי) וגינה את הדברים שאמר סגנו בעירייה על הציבור החרדי. "הוא לא הדובר שלי ודבריו אינם מקובלים עלי", הבהיר. "יצאתי נגדם. רועי ברזילי בקואליציה שלי, הוא סגן ראש העיר. לצערי הוא צפוי להגדיל את כוחו כי מזינים את הקיצוניים. בכל פעם שהוא רצה לפגוע בצרכי דת מתוך השקפתו הקיצונית דפקתי על השולחן ואמרתי שזה לא יהיה. כל עוד אני ראש העיר לשום אדם דתי ברמת גן לא יחסר שום דבר והוא יקבל לא פחות ממה שהוא מקבל בבני ברק ואף אחד לא יפגע בו".

    הכהן הוסיף: "דיברתי עם רועי על הנושאים האלה יותר מפעם אחת כולל שיחות מאוד קשות שהוא אמר לי שהוא נפגע מדברים שאמרתי ומהגדרות שהגדרתי את האמירות שלו".

    הוא התייחס לשאלה מדוע הציבור החרדי חושש ממנו: "כשאדם חרדי חושב שאני שונא אותו בשעה שאני אוהב אותו שניים צריכים לעשות חשבון נפש: אני והוא. זה כנראה נובע מזה שאני הייתי ראש העיר הראשון שעשה תחבורה בסופי שבוע, אף שאני אדם מסורתי. כי לא אתן גם לדתיים לפגוע בחילונים. אני לא מחוייב לסטטוס קוו. לשני הכיוונים. אני בונה מקווה שלא בנו שלושים שנה. פעילים שלי נטשו אותי בגלל זה ולא הפסקתי. אנחנו עושים מה שנכון לכולם. אני רוצה שכולם ילמדו לחיות ביחד. אני חושב שתחבורה בשבת מקדמת דו קיום".

    על בניית גדרות ההפרדה בין ר"ג לבני ברק בתקופת הקורונה, השיב: "אתם לא מכירים את סיפור הגדרות בקורונה. לא אני שמתי את הגדרות אבל אני לוקח אחריות. הייתה פה מניפולציה על הסיפור הזה".



    0 תגובות